Vad är väl en bal på slottet?

Jag och Knegarn slet som djur på FB och mailen för att få ihop röster men de räckte dessvärre inte. Tack ändå du som röstade på oss i Svensktoppen Nästa idag. En tröst kan vara att du åtminstone skänkt 8.50 till Radiohjälpen.

Platsen i finalen kneps av Hasse Pettersson med låten On my way to Doolin. Ehuru en apbra låt och ehuru en toktrevlig kille så skulle jag ljuga om jag påstod att jag just nu storsint applåderar honom. Gahhhhh!!!!! Kanske i morgon. Ska tänka på saken. :-)

Personligen satsade jag mina pengar på Magnus Lindh med Jag är fantastisk.

3 svar to “Vad är väl en bal på slottet?

  1. men vi fortsätter väl spela låten ändå?

  2. Hej Jocke

    Det var hårfint mellan oss, tror det bara skiljde två poäng!
    Våra låtar hade den Irländska tonen och jag gillade din låt mycket!!
    Min brors dotter Jessica Engkvist i Huskvarna hade svåra kval vem hon skulle rösta på!! Troligen fick vi varsin röst…
    Det var himla trevligt att få träffa dig, hoppas vi hörs och syns någon mer gång … lycka till framöver!!

  3. grattis till segern hasse.
    skiljde det inte mer än så???
    jösses.
    jessica röstade på dig vet jag. jag kommer antagligen att ignorera henne nästa gång jag möter henne :-)
    skämt åsido. vi kanske möts igen vem vet…
    lycka till själv.

Kommentera

