Jag vet mer än du tror…

…och mindre också för den delen.

Jag vet att du hänger här minst en gång om dagen.
Jag vet vilka poster du läser.
Jag vet via vilka sökord du hamnar här.
(Konstigast hittills är ”gurka + katarr”).
Jag vet vid vilka tider du besöker mig.

Men jag vet inte vem du är.
Jag vet inte vad du vill.

Är det för mycket begärt att du lämnar ett avtryck?
Två ord i kommentarfältet?
Ett andetag, en frustning, ett fnys?
Nåt som ger mig en ledtråd om vad du vill?

Ett svar to “Jag vet mer än du tror…”

  1. vem är du?

Kommentera

