En Bernadotte-pudel

Med anledning av mitt tidigare inlägg om kungahuset vill jag nu revidera min åsikt och ansluta mig till Republik Nu.

Jag må vara sist i landet som nås av informationen men under lunchen idag har jag lärt att Richard Häger och Cotton Club är några av de svenska artister som fått uppdraget att spela under bröllopsfesten.

Vafalls? Hursa? Ni menar inte……!?

Om kungafamiljen ska göra skäl för pengarna de får för att agera sandwichmän och -kvinnor för budskapet Sverige så får de f-n lägg manken till.

Är en afterskishow som börjar med In the stone och slutar med That’s the way I like it verkligen vad vi vill visa den internationella noblessen?

Jeeezuz….

Ett svar to “En Bernadotte-pudel”

  1. […] SVT:s monopol Med hänvisning till tidigare inlägg inom ämnesområdet så måste jag haka på grejen SVT ställt till med i […]

Kommentera

