Song and danceman in my soul

Ibland är jag liksom med i en film. Oftast en musikal.
Jag har lurarna till iPoden på mig och plötsligt är det bara jag och ett soundtrack. Jag kan befinna mig varsomhelst då det händer. I en kö till bankomaten. På väg till jobbet.

Det har hänt att jag sjungit högt. Människor har då med besvärad min flyttat sig för att undkomma.
Har ibland även tagit ett pinsamt danssteg utan att tänka mig för.

Kan inte rå för det. Men det är så här det känns ibland…

Åter Gandolfini. Alltid Gandolfini.

Ett svar to “Song and danceman in my soul”

  1. OM jag känner igen mig där! Haha.

Kommentera

